Home

Terug
Aanvragen van de financiële regeling
Voldoet u aan de voorwaarden om in aanmerking te komen voor de regeling? Vul dan het aanvraagformulier in.
Er zijn twee manieren om de regeling aan te vragen:
- digitaal, met gebruik van uw DigiD
- op papier, met een uit te printen formulier.
Dit formulier vult u digitaal in. Daarna print u het uit, zet u uw handtekening(en) en stuurt u het op naar de gemeente.
Let op:
- Wanneer u voor uzelf de regeling aanvraagt, dan kunt u beide formulieren gebruiken.
- Wanneer u voor iemand anders de regeling aanvraagt, dan moet u de printversie van het formulier gebruiken. Wij hebben dan namelijk van u beiden een handtekening nodig.
Aanvraag regeling (printversie)
Lukt het u niet het aanvraagformulier in te vullen? Neem dan contact op met ons via telefoonnummer 14 0487.
Voorwaarden voor de financiële regeling voor inwoners met incontinentiemateriaal
De voorwaarden zijn:
- U bent ingeschreven als inwoner in onze gemeente.
- U woont zelfstandig.
- U gebruikt incontinentiemateriaal en kunt dit aantonen door een (kopie van) pakbon, aankoop-, afhaalbewijs op uw naam of een verklaring van de huisarts.
- Het bewijsmateriaal moet gaan over het jaar waarvoor u de tegemoetkoming aanvraagt. In dit geval dus 2021.
Voldoet u aan deze voorwaarden dan krijgt u van ons €125,- per jaar. Dit is gebaseerd op 2 extra inworpen per week in de restafvalcontainer.