Kun jij mensen motiveren en meenemen in veranderingen? En is het centraal stellen van de klant voor jou vanzelfsprekend? Lees dan zeker even verder! Team Klantcontactcentrum (KCC) is op zoek naar een Teamcoördinator KCC voor 32-36 uur per week.

Profiel

Stap in de dynamische wereld van het Klantcontractcentrum en geef vorm aan de toekomst! Ons werkterrein staat niet stil. Met voortdurende maatschappelijke ontwikkelingen, nieuwe wetgeving en digitalisering zijn we continu in beweging. Als teamcoördinator KCC ben jij de drijvende kracht achter de verbetering van onze dienstverlening. De behoeften en tevredenheid van onze inwoners staan daarin centraal. Dit vraagt ook om verdere groei en ontwikkeling van het team. Je gaat aan de slag met de verdere uitvoer van het praktisch plan van aanpak. Er liggen heldere uitdagingen op het gebied van opleidingen, kwaliteitsmonitoring en meer grip en regie krijgen op de uitvoering. Die uitdagingen grijp jij als teamcoördinator KCC met beide handen aan.

Help jij ons mee om het ingeslagen traject tot een succes te maken? En zet jij graag plannen om in acties? Dan is deze functie iets voor jou! We zijn op zoek naar een ervaren en daadkrachtige teamcoördinator die de rust bewaart en het team meeneemt in tijden van ontwikkeling.

Wat ga je doen?

Het KCC is het visitekaartje van de gemeente en het eerste aanspreekpunt voor onze inwoners. Je stuurt het team KCC aan: een team van ongeveer 10 medewerkers (front- en backoffice). Je neemt hen mee in veranderingen in de (meer digitale) werkwijze, teamontwikkeling, het verhogen van het serviceniveau en zorgt voor een nog betere samenwerking met andere teams. Jouw open houding en benadering zorgen ervoor dat je iedereen meekrijgt. Door je mensenkennis weet je situaties snel in te schatten en onderneem je de juiste acties. Je geeft heldere adviezen en licht deze duidelijk toe. Je schakelt gemakkelijk met IT-specialisten om technische wensen duidelijk te maken.

Daarnaast ondersteun je het team in de uitvoering van alle voorkomende werkzaamheden die horen bij de front- en backoffice. Op deze manier signaleer en toets je uit eigen ervaring verbeterpunten en sta je dicht bij het team.

Wat verwachten wij van jou?

Je hebt ervaring met het opstarten en uitrollen van kleinschalige (verander)projecten. Bij grotere projecten vertegenwoordig jij het team. Je bent toegankelijk, oplossingsgericht en bent graag onderdeel van het team. Voor jou geldt afspraak is afspraak. Het verbeterplan is je kompas waarbij je de impact voor het team niet uit het oog verliest.

Jij hebt:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • Diplomalijnen 5, 6, 7 en 8 (HBO-Burgerzaken) van de NVVB of een vergelijkbaar diploma. Of je bent bereid deze te behalen;
  • Kennis van front- en backoffice applicaties;
  • Flexibiliteit. Je houdt ervan om te wisselen in werkzaamheden en bent flexibel inzetbaar, eventueel ook tijdens de avondopenstelling;
  • Ervaring in het professionaliseren van front- en backoffice teams;
  • Ervaring met coördinerende taken binnen een operationeel team;
  • Een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).

Ervaring met het werken bij een gemeente op het gebied van Burgerzaken/Publiek is een pre.

Wat bieden wij jou?

  • Een salaris van maximaal € 5.621,- (uitloopschaal 10A) bij een 36-urige werkweek. Het salaris hangt af van je opleiding en ervaring. De functie-inschaling is momenteel indicatief en zal in een later stadium definitief worden vastgesteld;
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar. Bij goed functioneren zetten we dit om in een vast contract;
  • Een maandelijkse aanvulling van 17,05% op je brutosalaris: het Individueel Keuzebudget (IKB). Dit kun je inzetten voor bijvoorbeeld extra salaris, vakantie-uren of een nieuwe fiets.
  • Je kunt deels thuiswerken en krijgt een telefoon en laptop in bruikleen;
  • Een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer en een thuiswerkvergoeding;
  • Een vitaliteitsvergoeding van € 500,- bruto per jaar (bij een 36-urige werkweek). Voor bijvoorbeeld een sportschoolabonnement, sportkleding of een saunabezoek;
  • Jouw dagelijks portie fruit;
  • Voldoende en gratis parkeerplaatsen voor je auto en fiets;
  • Een gezellige en informele werksfeer. Je collega’s ontvangen je met open armen en zorgen dat je je gauw thuis voelt;
  • Wat te doen in de pauze? Genoeg! Wandelen over de prachtige dijk, winkelen in ons gezellige centrum of een broodje halen bij de bakker om de hoek: alles op loopafstand.

Jouw toekomstige team

Natuurlijk wel zo handig om te weten waar je terecht komt na de twee sollicitatierondes. Jij komt, binnen team Dienstverlening het Klantcontactcentrum versterken. Een informeel en resultaatgericht team dat bestaat uit 10 medewerkers. Jij als medewerker staat nooit alleen; je bent onderdeel van het grotere geheel. Samen met je collega’s werk je vanuit de kernwaarden Samen, Verantwoordelijk en Professioneel. Je kent je kwaliteiten en beperkingen en stelt jezelf altijd de vraag: waar en hoe kan ik van toegevoegde waarde zijn?

Laat je verrassen door West Maas en Waal!

Boudewijn de Groot zong al eind jaren zestig over het Land van Maas en Waal. Zijn ode aan deze prachtige streek is nog altijd een klassieker. Dit mooie gebied zal je verrassen: indrukwekkende dijken en groen- en landschappen zijn door de verschillende wandel- en fietsroutes te bewonderen. Ook geven de kleine dorpjes je het gevoel alsof je terug in de tijd gaat. Maar dan wél met een moderne draai.

De gemeente West Maas en Waal telt ruim 20.000 inwoners en ligt (zoals de naam zegt) tussen de rivieren de Maas en de Waal in. De mix van een goede bereikbaarheid (A15, A73, A50), de vele voorzieningen én de gezelligheid maakt het een gemeente om van te (gaan) houden.

Kijk en ervaar hoe leuk het is om te werken bij ons.(externe link)

Heb je interesse of vragen?

Graag ontvangen wij jouw motivatie en CV uiterlijk 3 maart 2024 via de applicatie van www.werkeningelderland.nl(externe link). Je motivatie richt je aan Edwin van Meerendonk, teammanager Dienstverlening. Voor inhoudelijke vragen over deze functie kun je terecht bij Saskia Dingemans, a.i. Coördinator Klantcontactcentrum. Vragen over de procedure stel je aan Marjan Broecks, administratief medewerker P&O.

Solliciteer op de vacature Teamcoördinator KCC

Deze vacature is gelijktijdig in- en extern gepubliceerd. Interne kandidaten krijgen voorrang. Wij gaan niet in op acquisitie.